Ing. Karyna Yusupova

Master's thesis

Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace

Marketing communication of Czech Universities with an emphasis on the promotion of marketing, marketing communications
Abstract:
V současné době se nabídka terciálního vzdělávání zvýšuje, a tím pádem roste i konkurence na trhu vysokých škol. V České republice má o vysokoškolské vzdělání zájem čím dál více absolventů a na kromě toho se zde vzdělává mnoho zahraničních studentů. Z tohoto důvodu musí vysoké školy volit správnou marketingovou a komunikační strategii, tak aby byla efektivní a přilákala potenciální klienty. Cílem této …more
Abstract:
Nowadays, the offer of tertiary education is increasing, and thus the competition in the higher education market is growing. In the Czech Republic, more and more graduates are interested in higher education, and many foreign students are educated. For this reason, universities have to choose the right marketing and communication strategy to be effective and to attract potential clients. The aim of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní