Bc. Ashish Kumar

Diplomová práce

Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison

Abstract:
Consumer purchasing behavior relates to the consumer,s purchasing behavior. Many variables, specificities, and features affect the person in what he is and the consumer in the process of decision-making, shopping practices, eatings, dressing behavior, talking behavior, the brand he,s buying, and the retailer he,s going, The outcome of each and every one of these variables is a purchase decision. His …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses lheoxi lheoxi/3
28. 11. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 11. 2020
Mach, J.
29. 11. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.