Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison – Bc. Ashish Kumar
Bc. Ashish Kumar
Diplomová práce
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Abstract:
Consumer purchasing behavior relates to the consumer,s purchasing behavior. Many variables, specificities, and features affect the person in what he is and the consumer in the process of decision-making, shopping practices, eatings, dressing behavior, talking behavior, the brand he,s buying, and the retailer he,s going, The outcome of each and every one of these variables is a purchase decision. His …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUMAR, Ashish. \textit{Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lheoxi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
History, culture, and politics of English speaking countries (USA, the United Kingdom), Cultural studies. Specific areas: Today’s politics in USA; American national culture and cultural diversity
Jan Tichý -
Cancel Culture, Victimhood Culture and Narcissism: The Making of Generation Snowflake
Lucie Tomaňová -
Regency Era culture versus Modern Indian culture: A Study through Jane Austen’s Pride and Prejudice and Persuasion and Uzma Jalaluddin’s Ayesha at Last
Sukriti Gautam
Název
Vložil
Vloženo
Práva