Jan ROZUM
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Competitiveness Analysis of the Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je vypracována s cílem analyzovat konkurenceschopnost plzeňské firmy DAK cz s. r. o., vyrábějící plastová okna, dveře a poskytující doplňkové služby k nim, včetně jejich montáže a prodeje doplňků. V úvodu práce je čtenář seznámen se základními pojmy a náležitostmi. Následná analýza je provedena pomocí několika dílčích, jako PEST, Porterova modelu pěti sil, vnitřní a SWOT, která …moreAbstract:
This bachelor's thesis is developed in order to analyze the competitiveness of the Pilsen company DAK cz s. r. o., which produces plastic windows, doors and providing additional services of them, including their installation and sale of accessories. In the introduction, the reader is acquainted with the basic concepts and requirements. Subsequent analysis is performed using several sub-factors, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROZUM, Jan. Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenční strategie pro konkrétní podnik
Barbora Sedláčková -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Strategické řízení a strategie modrého oceánu v oblasti secondhand obchodu
Jana Šmatova -
Analýza konkurenční strategie společnosti Alza.cz
Daniel Jiroudek -
Konkurenční strategie vybraných produktů společnosti McDonalds
Klára Hanzelínová