Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA – Pavla BĚHÁLKOVÁ
Pavla BĚHÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA
Comparison of campaign Barack Obama and John McCain as the President of the United States
Abstract:
Bakalářská práce je komparací televizních volebních spotů Baracka Obamy a Johna McCaina v prezidentských volbách 2008. V práci jsou vysvětleny účinky televizní reklamy v prostředí USA, vývoj televizních spotů a financování kampaně, která má stěžejní význam pro kandidáty. Práce porovnává spoty a pomocí různých výzkumů se snaží zjistit, kdo vytvořil lepší spoty.Práce se snaží dokázat, že ten kandidát …moreAbstract:
The thesis is the comparison of television commercials election of Barack Obama and John McCain in the presidential elections of 2008. The paper explains the effects of television advertising in the U.S. world, development of television commercials and campaign financing, which is crucial for candidates. The work compares different spots and using research to try to determine who created the better …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Accessible from:: 15. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚHÁLKOVÁ, Pavla. \textit{Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/lhr661/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚHÁLKOVÁ, Pavla. Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Politics / Politics and European Studies
Theses on a related topic
-
Meze volební kampaně v ČR
Adriana PETROVÁ -
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
Lucie Janíčková -
Analýza politické reklamy v kampani KDU-ČSL
Martin Polívka -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Problematika negatívnej reklamy a jej využitie v praxi
Melánia Firkaľová -
Problematika negativní reklamy
Václav Machek -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
The Influence of Social Role on the Way of Speaking: Speech Behaviour and Speech Habits of 2008 Presidential Candidates John McCain and Barack Obama
Anna Bánovcová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights