Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA – Pavla BĚHÁLKOVÁ
Pavla BĚHÁLKOVÁ
Bakalářská práce
Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA
Comparison of campaign Barack Obama and John McCain as the President of the United States
Anotace:
Bakalářská práce je komparací televizních volebních spotů Baracka Obamy a Johna McCaina v prezidentských volbách 2008. V práci jsou vysvětleny účinky televizní reklamy v prostředí USA, vývoj televizních spotů a financování kampaně, která má stěžejní význam pro kandidáty. Práce porovnává spoty a pomocí různých výzkumů se snaží zjistit, kdo vytvořil lepší spoty.Práce se snaží dokázat, že ten kandidát …víceAbstract:
The thesis is the comparison of television commercials election of Barack Obama and John McCain in the presidential elections of 2008. The paper explains the effects of television advertising in the U.S. world, development of television commercials and campaign financing, which is crucial for candidates. The work compares different spots and using research to try to determine who created the better …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Zveřejnit od: 15. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚHÁLKOVÁ, Pavla. \textit{Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/lhr661/.
Jak správně citovat práci
BĚHÁLKOVÁ, Pavla. Komparace předvolebních kampaní Baracka Obamy a Johna McCaina na post prezidenta USA. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Meze volební kampaně v ČR
Adriana PETROVÁ -
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
Lucie Janíčková -
Analýza politické reklamy v kampani KDU-ČSL
Martin Polívka -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Problematika negatívnej reklamy a jej využitie v praxi
Melánia Firkaľová -
Problematika negativní reklamy
Václav Machek -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
The Influence of Social Role on the Way of Speaking: Speech Behaviour and Speech Habits of 2008 Presidential Candidates John McCain and Barack Obama
Anna Bánovcová
Název
Vložil
Vloženo
Práva