Bc. Pavel FRIDRICH

Master's thesis

Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko

The competitiveness enhancement project of Kobylí Hostel in Hustopeče region
Abstract:
Cílem diplomové práce je jednak zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny TJ Sokol Kobylí, ale také vylepšení marketingových komunikací ubytovny. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část je zaměřena obecně na marketing, marketingový mix služeb, teoretické vymezení jednotlivých analýz použitých v analytické části a konkurenci a její typologii. V následující analytické části je představena …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the competitive advantage and marketing communications of hostel TJ Sokol Kobylí. Thesis is divided into three parts. Marketing, service marketing mix, the analyses used in analytical part and competitors with their typology are defined in theoretical part. The analytical part provides reader with the pieces of information about hostel TJ Sokol Kobylí and their services and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Identifier: 18376

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRIDRICH, Pavel. Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti turistické ubytovny Kobylí v rámci mikroregionu Hustopečsko. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications