Bc. Filip Zikmund

Diplomová práce

Specifika Merchandisingu sportovních klubů

Specifics of merchandising sports clubs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní merchandising sportovních klubů použitý v hokejovém klubu HC Sparta Praha a fotbalovém klubu AC Sparta Praha. Úvodní část diplomové práce se zabývá především marketingem, marketingovou komunikací, pojmem merchandising a jemu blízkými metodami. Další část je zaměřena na využití merchandisingu v praxi dvou sportovních klubů, HC Sparta Praha a AC Sparta Praha, …více
Abstract:
This thesis focuses on the effective merchandising of sports clubs used in the hockey club HC Sparta Prague football club AC Sparta Praha. The theoretical part deals with the concept of marketing and merchandising methods close to him. The practical part is focused on the use of merchandising experience in both sports clubs and their evaluation through analysis. The aim is to assess the current status …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní