Specifika Merchandisingu sportovních klubů – Bc. Filip Zikmund
Bc. Filip Zikmund
Diplomová práce
Specifika Merchandisingu sportovních klubů
Specifics of merchandising sports clubs
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní merchandising sportovních klubů použitý v hokejovém klubu HC Sparta Praha a fotbalovém klubu AC Sparta Praha. Úvodní část diplomové práce se zabývá především marketingem, marketingovou komunikací, pojmem merchandising a jemu blízkými metodami. Další část je zaměřena na využití merchandisingu v praxi dvou sportovních klubů, HC Sparta Praha a AC Sparta Praha, …víceAbstract:
This thesis focuses on the effective merchandising of sports clubs used in the hockey club HC Sparta Prague football club AC Sparta Praha. The theoretical part deals with the concept of marketing and merchandising methods close to him. The practical part is focused on the use of merchandising experience in both sports clubs and their evaluation through analysis. The aim is to assess the current status …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bqewx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Marketingové komunikace a vizuální prezentace - festival Lustr
Tereza Růžičková -
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Štěpánka Dujková