Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách – Zuzana SÝKOROVÁ
Zuzana SÝKOROVÁ
Bakalářská práce
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Attitudes and educational needs of teachers in the context of inclusive education of children with specific educational needs in common nursery schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá názory učitelů mateřských škol na práci s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami a na to, jaké problémy řeší učitelé v souvislosti s inkluzivními trendy vzdělávání v mateřských školách. V teoretické části jsou zpracována témata, jež se věnují zvolené problematice, především pak společnému vzdělávání a učiteli v mateřské škole jako takovému. Praktická část prezentuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the opinions of nursery school teachers on working with children with specific educational needs and what problems teachers are dealing with in the context of inclusive nursery education trends. The theoretical part deals with topics that address with selected issue, in particular inclusive education and nursery school teachers as such. The practical part presents a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÝKOROVÁ, Zuzana. \textit{Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/lhw0ev/.
Jak správně citovat práci
SÝKOROVÁ, Zuzana. Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitel v roli - průzkum techniky dramatické výchovy v mateřské škole
Veronika JUKLOVÁ