Ing. Miroslav Mašlej
Master's thesis
Aplikace CRM v oblasti sportu
Application of CRM in sports
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je návrh Customer Relationship Management (CRM) do sportovního podniku se zaměřením na zvýšení návštěvnosti fanoušků na domácích ligových zápasech. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky sportovního marketingu a uplatnění CRM ve sportu. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingu a komunikace ve vybraném sportovním podniku, analyzuje výsledky výzkumu …moreAbstract:
The subject of this thesis is a proposal of Customer Relationship Management (CRM) into a sports company focusing on increasing of fan attendance at home league matches. The first part of this work summarizes theoretical findings of sports marketing and application of CRM in sports. The second part of this work is concerned with an analysis of marketing and communication in the selected sports company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/am6c6/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková