Aplikace CRM v oblasti sportu – Ing. Miroslav Mašlej
Ing. Miroslav Mašlej
Master's thesis
Aplikace CRM v oblasti sportu
Application of CRM in sports
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je návrh Customer Relationship Management (CRM) do sportovního podniku se zaměřením na zvýšení návštěvnosti fanoušků na domácích ligových zápasech. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky sportovního marketingu a uplatnění CRM ve sportu. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingu a komunikace ve vybraném sportovním podniku, analyzuje výsledky výzkumu …viacAbstract:
The subject of this thesis is a proposal of Customer Relationship Management (CRM) into a sports company focusing on increasing of fan attendance at home league matches. The first part of this work summarizes theoretical findings of sports marketing and application of CRM in sports. The second part of this work is concerned with an analysis of marketing and communication in the selected sports company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/am6c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Martina Danielová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Miroslava Bicková -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Ivana Forejtová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková