Bc. Magdaléna Ševčíková

Diplomová práce

Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky

Building an Artist's Brand: Brandbuilding of the Czecho-Slovak Visual Artists and Their Reflection on Their Own Brands
Anotace:
Tato diplomová práce rozvíjí teorii brandu a jeho utváření (brandingu) a následně ji aplikuje na trh s uměním, jeho jednotlivé subjekty a na značku umělce. Zkoumá v rámci rozhovorů a dotazníkových šetření pojetí značky ze strany umělců. Nabízí případovou studii aplikující nástroje brandingu na osobu Andreje Dúbravského.
Abstract:
This diploma thesis deals with brand and branding theory when applied to the area of art market, its subjects and to artists’ brands. It is focused on artists’ approach to brands which is investigated by a questionnaire and interviews. The thesis also offers a case study of Andrej Dúbravský’s branding tools.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta