Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR – Alžběta Fránová
Alžběta Fránová
Diplomová práce
Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR
Podnikatelské prostředí, kulturní specifika a obchodní zvyklosti nizozemského trhu, spolupráce s ČR
Anotace:
V první kapitole popisuji obecné charakteristiky nizozemského trhu z pohledu historické, politické či ekonomické pozice. Ve druhé kapitole se již věnuji konkrétním kulturním specifikům obou zemí (Nizozemska i České republiky) se zaměřením na konflikty v jednáních a kulturních odlišnostech. Poslední kapitola je věnována praktickému příkladu české firmy spolupracující s nizozemskou společností. Dále …víceAbstract:
The first chapter describes the general characteristics of the Dutch market from the perspective of the historical, political or economic position. In the second chapter I deals with specific cultural habits of both countries (the Netherlands and the Czech Republic) with a focus on conflicts in the negotiations and cultural differences. The last chapter is devoted to the practical example of Czech …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14635
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jiří Adam
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÁNOVÁ, Alžběta. \textit{Business environment, cultural characteristics and business practices of the Dutch market, cooperation with CR}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/li73yb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod