Marketingový mix vybrané organizace – Tereza Navrátilová
Tereza Navrátilová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané organizace
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový mix vybrané organizace. Teoretická část je zaměřena na marketingový mix a jeho prvky – produkt, cenu, distribuci a komunikaci, dále je popsána část situační analýzy – analýza SWOT. V praktické části je popsána metodika výzkumu a představena společnost Decathlon, která byla vybrána pro zpracování této práce. Dále lze v praktické části nalézt vypracovaný …víceAbstract:
The topic of this bachelor’s thesis is the marketing mix of selected organization. The theoretical part is focused on the marketing mix and its elements – product, price, place and pro-motion, and the part of the situation analysis – SWOT analysis is also described. In the practical part, the research methodology is described and the company Decathlon, which was chosen for this thesis, is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/lib897/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova