Jana Holienková

Bakalářská práce

Stereotypy prodávají: analýza stereotypů v reklamě

Stereotypes sell: Analysis of stereotypes in advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza reklam, kde se vyskytují genderové stereotypy. Ke kvalitativní analýze je použita sémiotika, především denotace a konotace. Další metodou analýzy je zjištění lingvistického sdělení. Poslední část analyzování spočívá v odhalení genderu, pomocí znalostí získaných z teoretické části, především ze studia genderových stereotypů, dle Goffmana, který rozdělil mužské a ženské …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is the analysis of advertisements, in which gender stereotypes are occuring. Semitics, especially denotation and connotation, are used for qualitative analysis. Another method of analysis is the discovery of linguistic message. The last part of the analysis lies in the revelation of gender, using the knowledge learned from the theoretical part, primarily from the gender …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2018
  • Vedoucí: Michal Šimůnek
  • Oponent: Daria Gunina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74822

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management