Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu – Bc. Radek Svěrák
Bc. Radek Svěrák
Master's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu
Improving the company competitiveness through innovation marketing mix
Abstract:
Diplomová práce „Zvyšování konkurenceschopnosti společnosti prostřednictvím inovace marketingového mixu“ je zaměřená na analýzu současného marketingového mixu v podniku a s následným zavedením inovací v marketingovém mixu. Implementace návrhů doporučení na zlepšení marketingového mixu přináší firmy zvýšení konkurenceschopnosti a zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing …moreAbstract:
Thesis " Improving the company competitiveness through innovation marketing mix " is aimed at analyzing the current marketing mix in the company with subsequent introduction of innovation in the marketing mix. Implementation of the proposals and recommendations for improving the marketing mix provides the company to increase competitiveness and improve the relationship with customers. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.sting.cz/th/pkrvp/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Kovalčík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
Analysis and Design of Data Architecture for Logistics Company
Viktor Solanský -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček -
Analysis of the Impact of Company Environment on Employee Productivity in Czech Republic and Germany
Yannic Güttler -
Finanční analýza podniku a její vliv na výkonnost a konkurenceschopnost
Valerie Cekulová -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová