Lada Šilhavá

Diplomová práce

PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku

Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití PPC reklamy v kontextu online marketingo-vých nástrojů vybraného podniku. Cílem práce je analýza PPC účtů a návrh nových kampaní za účelem snížení podílu nákladů na obratu a zvýšení konverzí. Teoretická část se věnuje představení vývoje komunikačního mixu do současnosti, kdy role in-ternetu stále sílí, a popisuje jednotlivé online marketingové nástroje, které …více
Abstract:
The thesis focuses on the use of PPC advertising in the context of online marketing tools of a selected company. The aim of the thesis is to analyze PPC accounts and propose the new campaign design to reduce the campaign cost/turnover ratio and to increase conversions. The theoretical part introduces the development of the communication mix to the present days, when the role of the Internet continues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/limy3k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku