Anusua SAHA

Diplomová práce

Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India

Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India
Abstract:
The company I have chosen to analyze in my thesis is the Finnish mobile phone giant Nokia with respect to its competitors. The thesis will deal with what is the present mobile market in India and the prospect of growth for the mobile handset companies and the Indian Telecommunication industry. Then it will be followed by analyzing Nokia?s market position in India and globally with respect to its competitors …více
Abstract:
The company I have chosen to analyze in my thesis is the Finnish mobile phone giant Nokia with respect to its competitors. The thesis will deal with what is the present mobile market in India and the prospect of growth for the mobile handset companies and the Indian Telecommunication industry. Then it will be followed by analyzing Nokia?s market position in India and globally with respect to its competitors …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 19546

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SAHA, Anusua. Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe