Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext – Bc. Vladimíra ČERNAJOVÁ
Bc. Vladimíra ČERNAJOVÁ
Diplomová práce
Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext
The current presentation of the female body and its cultural and philosophical context
Anotace:
Práce se zabývá současnou prezentací ženského těla a jeho kulturně filozofickým kontextem. Výraznou pozornost věnuje prezentaci ženy ve vztahu ke komerci a změny obsahu prezentace ženy v masové společnosti ve srovnání s předchozími kulturami.Abstract:
The work deals with the development of presentation of female body and status of women in philosophical and cultural context. Strong attention is given to the presentation of woman and female body in relation to commerce and change of woman´s body presentation in mass culture comparing to previous cultural eras.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zveřejnit od: 13. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Zdeňka Kalnická, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNAJOVÁ, Vladimíra. Současná prezentace ženského těla a jeho kulturní a filozofický kontext. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Žena jako subjekt pracovněprávních vztahů
Eva Šteflová -
Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století
Kateřina NEPUSTILOVÁ -
Žena jako subjekt práva ve starověkém Římě
Barbora DŘÍMALOVÁ -
Žena jako objekt masových médií
Radka Oplová -
Ženské tělo jako objekt uměleckého znázorňování. Proměny přístupu v kontextu politiky genderu
Romana Zálešáková -
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Andrea Ropková -
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Veronika Šreiberová -
Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století
Kateřina NEPUSTILOVÁ