Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského – Michael Kocáb
Michael Kocáb
Bachelor's thesis
Zvuková dramaturgie ve filmech Darrena Aronofského
The dramaturgy of sound in films of Darren Aronofsky
Abstract:
Bakalářská práce „Zvuková dramaturgie ve filmech Darren Aronofského“ pojednává o tvorbě zvukového mistra Craig Henighana a jeho spolupráci s filmovým režisérem Darren Aronofskym. Přestavuje tyto dva tvůrce v kontextu jejich tvorby a zaměřuje se na filmy Black Swan a mother!, kde analyzuje zvukovou dramaturgii v klíčových scénách. V poslední řadě obsahuje rozhovor s Craigem Henighanem, ve kterém se …moreAbstract:
The bachelor thesis "The dramaturgy of sound in films of Darren Aronofsky" deals with the works of sound supervisor Craig Henighan and his collaboration with film director Darren Aronofsky. It presents these two artists in the context of their work and focuses on the films "Black Swan" and "Mother!", where it analyses the dramaturgy of sound in key scenes. Lastly, it contains an interview with Craig …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
rozhovory (text)Keywords
filmoví režiséřiKeywords
zvukařiKeywords
zvuková dramaturgieKeywords
zvuková tvorbaKeywords
analýzy filmových dělKeywords
zvuk (film)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 8. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/13634
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Jakub KUDLÁČ
- Reader: Vladimír SKALL
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička