Bc. Ing. Petr MATEŘÁNKA

Master's thesis

Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny

Company corporate culture, its analysis and a new concept
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou stavu současné firemní kultury ve vybrané společnosti, dále sběrem a zpracováním informací nutných k návrhu modelu nové firemní kultury, a návrhem nového modelu (projektu) firemní kultury pro vybranou společnost.
Abstract:
This diploma thesis provides an analysis of a present state of a corporate culture in a chosen company. Based on this analysis the new concept of the company's corporate culture is proposed. This concept is proposed as a project, with all necessary features.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATEŘÁNKA, Petr. Firemní kultura organizace, analýza, koncepce její změny. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications