Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami z hlediska volby budoucí profese – Bc. Zuzana Číhalová
Bc. Zuzana Číhalová
Bachelor's thesis
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami z hlediska volby budoucí profese
Pupils with special educational needs in terms of choice of their future profession
Anotácia:
Bakalářská práce je zpracována na téma Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami z hlediska volby budoucí profese. Je zaměřena na platnou právní úpravu vztahující se k vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, poznání druhů postižení a poruch, jejich definice. Analyzován je způsob výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a možnosti volby povolání. Šetření je zaměřeno nejen na …viacAbstract:
The bachelor work is handled on the topic of Pupils with special educational needs in terms of choice of their future profession. It is focused on a valid legislation relating to the education of pupils with special educational needs, knowledge of the types of disabilities and disorders, their definition. There are analyzed ways of teaching pupils with special educational needs and possibilities in …viacKľúčové slová
klasifikace legislativa mentální postižení odborné učiliště poradenství speciální vzdělávací potřeby střední škola učitel volba povolání vzdělávání.classification legislation mental disabilities vocational apprenticeship advising special educational needs high school teacher choice of occupation education.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g6hee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedúci: PhDr. Alena Šafrová
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Analysis of Impact of Fadama III project on Youth Livelihood Choice in Rural Areas of Bauchi State, Nigeria
Abdullahi Yusuf