Bc. Michaela Křehlíková

Diplomová práce

Společenská odpovědnost firem a sociální marketing

Corporate social responsibility and social marketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o společenské odpovědnosti firmy Oriflame a sociálním marketingu. Cílem práce je analyzovat, jak společnost Oriflame přistupuje k problematice Společenské odpovědnosti firem na nadnárodní úrovni i v České republice a navrhnout doporučení, pro lepší využívání konceptu společenské odpovědnosti a sociálního marketingu v této společnosti. Teoretická část práce pojednává o problematice …více
Abstract:
The Diploma thesis examines Corporate Social Responsibility (CSR) and social marketing. The purpose of this study is to analyze the aproach to CSR by the company Oriflame, both on the global level as well as the local level in the Czech Republic, and then to recommend a better use of a CSR draft and social marketing for this company. The theoretical part refers to the CSR issue, the CSR approach in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní