Lucie Trnková

Diplomová práce

Možnosti využití principů revenue managementu a marketingové propagace v úseku Food&Beverage vybraného hotelu

The possibilities of using the principles of revenue management and marketing promotion in food & beverage department of selected hotel
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou řízení oddělení food & beverage managementu a marketingové propagace stravovacích zařízení Clarion Congress Hotel Prague. V práci je představen současný stav aplikace revenue managementu a propagace restaurací, na který byly následně hledány možnosti zefektivnění provozu za účelem zvýšení tržeb vzhledem k teoretickým poznatkům.
Abstract:
This thesis presents an analysis of the management of the food & beverage department and marketing promotion of catering facilities in Clarion Congress Hotel Prague. The work examines the current state of an application of revenue management and promotion of restaurants, and subsequent research conducted on opportunities to streamline operations to increase sales based on theoretical knowledge.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Jiřina Jenčková
  • Oponent: Jarmila Indrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54322