Bc. Zuzana Koňařová

Diplomová práce

Komunikační strategie

Communication strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je tvorba komunikační strategie pro Svářečskou školu 13-360. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a zabývá se problematikou marketingové komunikace s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci. Dále je zde věnována pozornost marketingovému a komunikačnímu mixu a vymezení procesu tvorby komunikační strategie a její implementace. V druhé praktické části …více
Abstract:
The objective of this thesis is to propose a communication strategy for Svářečská škola 13-360. The thesis is divided into two major parts. The first theoretical part introduces the issue of marketing communication with emphasis on integrated marketing communication. This part presents a process of a communication strategy and its implementation including a description of some instruments of a communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta