Helena Jochmanová

Diplomová práce

Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě

Evaluation of Nike marketing strategy focused on women, Internet and social networks
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat současné i minulé marketingové aktivity firmy Nike a zaměřit se zejména na marketingové kampaně společnosti cílené na ženy (Nike Women). Cílem práce je popsat, jaký vliv má na marketingové aktivity společností internet a sociální sítě, odlišnosti marketingu cíleného na ženy a seznámit čtenáře se součastnou kampaní Nike Women. V závěru práce je vyhodnoceno …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to describe current and past marketing activities of Nike, Inc. in particular and to focuse on the company's marketing campaigns targeted at women (Nike Women). This thesis also wants to describe current influence of the Internet and social networks in marketing, the main characteristics of marketing targeted at women and to describe ongoing Nike Women campaign. Main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48501

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod