Bc. Dariusz Płonka
Bakalářská práce
Strategie rozvoje společnosti
Company's Development Strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématikou strategie rozvoje společnosti. Hlavním cílem je provedení vyhodnocení aktuálního stavu společnosti v rámci konkurenčního postavení. Za pomocí analýz a získaných výsledků formulovat návrhy a doporučení pro novou strategii k posílení tržní pozice a konkurenční výhody. Teoretická část vymezuje základní pojetí strategie, strategického řízení a tvorbou strategického …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the theme of the company's development strategy. The main objective is to carry out an assessment of the current state of the company in a competitive position. Draw up and recommend a new strategy to strengthen market position and competitive advantage, using analyses and the results obtained. The theoretical part defines the basic concepts of strategy, strategic management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vfly1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod - tvorba, údržba, rozvoj
David Kalaš -
Internetový obchod na bázi Open Source Systems
Lukáš Gocník -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Podnikatelský plán pro vznikající internetový obchod
Kateřina Hlaváčková -
Internetový obchod
Vitalij Bezarov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Strategický finanční plán jako nástroj rozvoje společnosti XY
Jakub Podhrázský