Analýza konkurence společnosti Sanizo, s. r. o. – Ondřej RYDLO
Ondřej RYDLO
Bakalářská práce
Analýza konkurence společnosti Sanizo, s. r. o.
Competition Analysis of the Company Sanizo, s. r. o.
Anotace:
Práce se věnuje analyzování konkurence stavební firmy, jejíž hlavní činností je realizace střech a přidružených prací. Základem práce jsou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou stěžejní pro zjištění postavení firmy vůči konkurentům. Vytvořena je také fiktivní poptávka pro srovnání jednotlivých firem mezi sebou. Na základě zjištěných informací jsou navrženy kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
The thesis is devoted to analyzing competition of the construction company, whose main activities are the realization of roofs and associated works. Basis of thesis are the analysis of internal and external environment, which are crucial to determine the position of the company against competitors. A fictitious demand for comparison between individual firms has been also created. Based on the findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012
Zveřejnit od: 24. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYDLO, Ondřej. Analýza konkurence společnosti Sanizo, s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping jako nástroj analýzy konkurence
Veronika Kraifová -
Mystery shopping
Jan Novák -
Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Radka LISÁ -
Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA
Petra KOSTKOVÁ -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Analýza konkurence
Gabriela Žeravová -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková