Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o. – Michaela SEKANINOVÁ
Michaela SEKANINOVÁ
Bakalářská práce
Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o.
Use of the analysis for rationalization of the distibution channels of the FISH-PRO Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest" se věnuje analýze distribuční politiky společnosti FISH-PRO, s.r.o. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy vztahující se k tématu, charakterizuje formy distribučních cest a představuje typy distribučních analýz. V analytické části je nejprve popsána společnost a její činnost, organizační struktura, obchodní …víceAbstract:
This thesis called "The use of analysis for rationalization of the distribution channels" analyses the distribution policy of the FISH-PRO Ltd. The theoretical part explains the basic terms referring to the subject, characterizes the forms of distribution channels and represents the types of distribution analysis. Analytical part introduces the company and its core activities, describes the organizational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEKANINOVÁ, Michaela. \textit{Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ljylll/.
Jak správně citovat práci
SEKANINOVÁ, Michaela. Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podpory prodeje v různých fázích zákaznického procesu ve společnosti Autobond
Michaela Bušková -
Analýza konkrétních aktivit podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce
Eva Svašková -
Návrh na zlepšení systému evidence prodeje ve společnosti FGA, s.r.o.
Lubomír Sáček -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Procesní analýza malé společnosti v oblasti prodeje
Jan Klus -
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Tomáš Janda -
Podpora prodeje
Žaneta Potecká -
Analýza podpory prodeje v hypermarketu
Jan Novotný