Michaela SEKANINOVÁ

Bakalářská práce

Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o.

Use of the analysis for rationalization of the distibution channels of the FISH-PRO Inc.
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest" se věnuje analýze distribuční politiky společnosti FISH-PRO, s.r.o. Teoretická část práce objasňuje základní pojmy vztahující se k tématu, charakterizuje formy distribučních cest a představuje typy distribučních analýz. V analytické části je nejprve popsána společnost a její činnost, organizační struktura, obchodní …více
Abstract:
This thesis called "The use of analysis for rationalization of the distribution channels" analyses the distribution policy of the FISH-PRO Ltd. The theoretical part explains the basic terms referring to the subject, characterizes the forms of distribution channels and represents the types of distribution analysis. Analytical part introduces the company and its core activities, describes the organizational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13496

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SEKANINOVÁ, Michaela. Využití analýzy k racionalizaci řízení distribučních cest společnosti FISH-PRO, s. r. o.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing