Natália Belešová

Bakalářská práce

Prípadová štúdia tvorby mediálnej stratégie pre MYLO

Případová studie tvorby mediální strategie pro Mylo
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je vytvoření mediální strategie pro kosmetickou značku Mylo. Daná strategie bude korespondovat s aktuální marketingovou situací daného podniku. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. První, teoretická část obsahuje reference z odborné literatury a věnuje se obecným pojmům a nástrojům, které budou následně aplikovány do návrhu strategie ve …více
Abstract:
The primary goal of my bachelor's thesis is to develop a media strategy plan for MYLO that is in line with current trends in the market and the company's present status. There are two elements to the thesis: practical and theoretical. In the first half, I'll go over some basic marketing words and methods, which I'll apply to create my proposed strategy later in the practical section. The theoretical …více
Abstract:
Abstrakt Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je vytvorenie mediálnej stratégie pre kozmetickú značku Mylo. Daná stratégia bude korešpondovať s aktuálnou marketingovou situáciou daného podniku. Práca je rozdelená na dve časti a to na teoretickú a praktickú. Prvá, teoretická časť obsahuje referencie z odbornej literatúry a venuje sa všeobecným pojmom a nástrojom, ktoré budú následne aplikované do …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
  • Oponent: Jan Chromý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Prohlášení Prohlašuji, že jsem bakalářskou práci zpracovala samostatně a že jsem uvedla všechny použité prameny a literaturu, ze kterých jsem čerpala. Souhlasím s tím, aby práce byla zpřístupněna veřejnosti pro účely studia a výzkumu. V Praze dne………………………………………… Podpis autora:
Statement I declare that I have prepared the bachelor's thesis independently and that I have listed all the sources and literature used from which I drew. I agree that the work should be made available to the public for study and research purposes. In Prague on ………………………………………… Author's signature:
Prehlásenie Prehlasujem, že som bakalársku prácu spracovala samostatne a že som uviedla všetky použité pramene a literatúru, z ktorých som čerpala. Súhlasím s tým, aby práca bola sprístupnená verejnosti pre účely štúdia a výskumu. V Prahe dňa………………………………………… Podpis autora:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.