Bc. Zuzana ZÁZRIVCOVÁ

Master's thesis

Projekt motivačního programu zaměstnanců v personální politice firmy Slovalco, a.s.

The Project of the Employee Motivation Program in Personnel Policy of Slovalco, stock company.
Abstract:
Companies are constantly conducting a fierce competition among each other. Apart from influencing other areas the competition has a significant impact on the human resources management. To retain their elite workers the companies try to establish the favourable conditions to comply with needs of these and provide a variety of motivating benefits in order to meet desires and wishes of their best personnel …more
Abstract:
Mezi firmami se vede neustálý konkurenční boj. Mimo jiné jde i o oblast zaměstnanců. Ktomu, aby si společnost udržela své špičkové zaměstnance, vytváří podmínky pro uspokojení jejich potřeb a poskytuje motivační výhody pro naplnění jejich tužeb a přání. Pokud motivační program nefunguje v dostatečné míře, společnost může o své špičkové zaměstnance přijít. Proto je v zájmu každé firmy zabezpečit kvalitní …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 8. 2005
Accessible from:: 26. 8. 2005
Identifier: 1911

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZÁZRIVCOVÁ, Zuzana. Projekt motivačního programu zaměstnanců v personální politice firmy Slovalco, a.s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 08. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing