Aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží – Bc. Ondřej Mrázek
Bc. Ondřej Mrázek
Diplomová práce
Aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží
Application of Psychological Approach in Determining the Selling Price of Goods
Anotace:
Předmětem diplomové práce je určení možnosti aplikace psychologického přístupu při stanovení prodejní ceny zboží. Teoretická část charakterizuje cenu a řadu dalších faktorů, které ovlivňují její stanovení. Dále věnuje pozornost různým psychologickým aspektům při tvorbě ceny, životnímu cyklu výrobku a následně popisuje vybrané typologie spotřebitele a psychologický přístup k typologii. Praktická část …víceAbstract:
The subject of this thesis is to determine the possibilities of application of psychological approach in determining the selling price of goods. The theoretical part describes the price and many other factors that influence its determination. It also looks at the various psychological aspects of pricing, product life cycle and it describes the selected typologies of consumers and psychological approach …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ma472/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova