Světová fantasy pro děti mladšího školního věku – Simona JEŽKOVÁ
Simona JEŽKOVÁ
Master's thesis
Světová fantasy pro děti mladšího školního věku
Fantasy literature for children of primary school age
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá světovou fantasy literaturou pro děti mladšího školního věku. Skládá se ze dvou hlavních částí - teoretická a aplikační. První část popisuje žánr fantasy a jeho rysy, které jsou zkoumány a popsány v kontextu pěti vybraných děl (Čaroděj ze země Oz, Letopisy Narnie, Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky, Harry Potter a Kámen mudrců a Kronika rodu Spiderwicků). Vyhodnocuje …moreAbstract:
This diploma thesis deals with world fantasy literature for children of younger school age. It consists of two main parts - theoretical part and application part. The first part describes fantasy genre and its features, which are examined and described in the context of five selected works. It also evaluates their didactic potential. The application part includes a research that monitors which texts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Brčáková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEŽKOVÁ, Simona. Světová fantasy pro děti mladšího školního věku. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková