Bc. David Červinka

Bakalářská práce

Publikum koncertů Filharmonie Brno ve Wannieck Gallery

Audience of Concerts of Philharmonic Brno in Wannieck Gallery
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o teorii a praktických postupech marketingu a marketingového výzkumu v kontextu kulturní instituce. Společně s teoretickými aspekty marketingového a komunikačního mixu, přibližuje tato práce čtenáři podobu marketingových aktivit Filharmonie Brno. V souvislosti s problematikou marketingového výzkumu je sledováno jak teoretické pozadí, tak příklad realizace a vyhodnocení vlastního …více
Abstract:
The presented thesis introduces theoretical reflection, practical marketing procedures and marketing research in the context of cultural institution. Together with theoretical aspects of marketing and communication mix this work is approaching the reader with the marketing activities of the Brno Philharmonic Orchestra. As a relating issue of the marketing research is observed both theoretical background …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. David Balarin
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta