Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015 – Bc. Kateřina Steigerová, DiS.
Bc. Kateřina Steigerová, DiS.
Master's thesis
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Marketing Communication Plan of the Company XYZ s.r.o. for the Year 2015
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový komunikační plán pro soukromé rehabilitační zařízení pro rok 2015. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část je zaměřena na problematiku marketingového řízení a marketingových aktivit zdravotnického zařízení. Druhá, praktická část analyzuje současný stav rehabilitačního zařízení, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a …viacAbstract:
The main purpose of thesis is creation of marketing communication plan for a private rehabilitation clinic for the year 2015. The thesis consists of two parts. The first theoretical part focuses on marketing management and marketing activities of the clinic. The second practical part analyses current status of the clinic, its strenghts and weaknesses, opportunities and threats. Further, PEST analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zverejniť od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Vaněk, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STEIGEROVÁ, Kateřina. \textit{Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/lkcb4v/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
Steigerová, Kateřina. Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Adina Skálová -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Anna Kaiserová -
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Lucie Dvořáková -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Alexey Makarov -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Eva Čápová -
Marketingové řízení ve vybrané výrobní firmě
Lenka Davidová