Performance a medium fotografie. 60.- 80. léta v Československu – Alexandra Mertová
Alexandra Mertová
Bakalářská práce
Performance a medium fotografie. 60.- 80. léta v Československu
Performance and the medium photography. 60´s and 80´s in Czechoslovakia
Anotace:
Tato bakalářská práce je teoretickou studií na téma performance ve vztahu k médiu fotografie 60. až 80. let v Československu. V první části práce se věnuji médiu fotografie, fotografickému záznamu performance a objasnění pojmu performance. Dále okrajově nastiňuji historický kontext performančního umění a vysvětluji pojmy happening, event a performance, přičemž uvádím příklady některých světových, …víceAbstract:
This thesis is a theoretical study on performance in relation to the medium of photography from the 1960s to 80s in Czechoslovakia. The first part is devoted to the medium of photography, photographic recorded performance and to the clarification of the concept of performance. Furthermore it marginally outlines the historical context of the Performing Arts and the concepts of happening, event and performance …víceKlíčová slova
teorie uměníKlíčová slova
80. léta 20. stol.Klíčová slova
happeningyKlíčová slova
performance (umění)Klíčová slova
české výtvarné uměníKlíčová slova
česká fotografieKlíčová slova
fotografovéKlíčová slova
výtvarní umělciKlíčová slova
inscenovaná fotografieKlíčová slova
60. léta 20. stol.Klíčová slova
70. léta 20. stol.Klíčová slova
teorie fotografieObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: Pavel Vančát
- Oponent: Rudolf PREKOP
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Kabinet fotografie Jaromíra Funkeho
Adam Holubovský -
INSCENOVANÁ FOTOGRAFIE ČESKOSLOVENSKÉ REPUBLIKY V 70. LETECH
Tereza DRIENIKOVÁ -
ČESKÁ INSCENOVANÁ FOTOGRAFIE\nl{} /teoretická část/\nl{} PŘÍBĚH \nl{}/praktická část/\nl{}
Leona TELÍNOVÁ -
Média a experiment - Performance a videoart
Daniela BENEŠOVÁ -
Archivy a dokumentace performance art: hledání cesty mezi historií a mýtem.
Jana Písaříková -
Performance art jako hraniční forma uměleckého projevu
Andrea Vatulíková -
Narativ módní performance
Kristýna REVAJOVÁ