Lucie Pšeničková

Master's thesis

Relevantnost televizní reklamy z hlediska diváků

Relevance of Television Commercials from Viewers Perspective
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat současný stav televizních reklam z hlediska relevantnosti pro diváky a navrhnout, jak udělat televizní reklamu relevantnější. Teoretická část práce se věnuje nejen konceptům spojeným s marketingovou komunikací či televizní reklamou, ale také procesu segmentace trhu. Praktická část práce se poté skládá ze dvou celků – segmentace televizních diváků a analýzy na základě …viac
Abstract:
The purpose of this paper is to analyze the current state of TV commercials from the point of view of relevance for television viewers and suggest how to make TV commercials more relevant for them. The theoretical part of this paper is dedicated not only to concepts connected with marketing communication or television advertisement, but also to segmentation process. Practical part of this paper is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86634

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Management