Mgr. Kateřina Vaňková
absolventská práce studenta CŽV
Motivace a praxe ve výuce psaní adres
Motivation and practice in teaching address writing
Abstract:
Tato závěrečná práce řeší problematiku výuky psaní adres na středních školách. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol se zaměřením na strukturu adresy dopisu určeného fyzické osobě, strukturu adresy dopisu určeného právnické osobě a strukturu adresy dopisu určeného fyzické osobě do sídla právnické osoby. Každá z těchto kapitol obsahuje motivaci žáků a praktickou část. Způsoby motivace žáků jsou …moreAbstract:
This final thesis deals with the issue of teaching writing addresses in secondary schools. The work is divided into three main chapters focusing on the address structure of a letter addressed to a natural person, the address structure of a letter addressed to a legal entity and the address structure of a letter addressed to a natural person to the registered office of a legal entity. Each of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŇKOVÁ, Kateřina. \textit{Motivace a~praxe ve výuce psaní adres}. Online. Final thesis of the lifelong learning student. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lkmyfv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Written and electronic communications