Motivace a praxe ve výuce psaní adres – Mgr. Kateřina Vaňková
Mgr. Kateřina Vaňková
absolventská práce studenta CŽV
Motivace a praxe ve výuce psaní adres
Motivation and practice in teaching address writing
Anotácia:
Tato závěrečná práce řeší problematiku výuky psaní adres na středních školách. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol se zaměřením na strukturu adresy dopisu určeného fyzické osobě, strukturu adresy dopisu určeného právnické osobě a strukturu adresy dopisu určeného fyzické osobě do sídla právnické osoby. Každá z těchto kapitol obsahuje motivaci žáků a praktickou část. Způsoby motivace žáků jsou …viacAbstract:
This final thesis deals with the issue of teaching writing addresses in secondary schools. The work is divided into three main chapters focusing on the address structure of a letter addressed to a natural person, the address structure of a letter addressed to a legal entity and the address structure of a letter addressed to a natural person to the registered office of a legal entity. Each of these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Marie Horáčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Written and electronic communications