Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti – Bc. Nicola Vobořilová
Bc. Nicola Vobořilová
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
The analysis of competition on the retail market in selected area
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je analýza konkurence na maloobchodním trhu v Jihočeském kraji. Pro tuto analýzu byla vybrána maloobchodní jednotka Kaufland v Táboře. Mezi cíle práce patří provedení analýzy konkurence a navrhnutí opatření vedoucích k zlepšení součastné pozice na trhu. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: teoreticko-metodologická část a aplikační část a diskuze výsledků. První …viacAbstract:
The subject of this thesis is the analysis of the competition in the retail market in the South Bohemian Region. For this analysis it was chosen the retail unit Kaufland in Tábor. Carrying out competition analysis and proposal of measures to improve the current market position rank among the goals of this work. The thesis is divided into two parts: theoretical and methodological part, the application …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g2cz9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
- Vedúci: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
Strategický rozvoj společnosti na základě SWOT analýzy
Miloslav Míka -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Jana Smetanová