Pavlína Kačerová
Bachelor's thesis
Spotřebitelské preference na trhu kávy
Consumer Preferences in the Coffee Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupními zvyklostmi spotřebitelů na trhu kávy v České republice. Cílem práce je identifikovat situaci na trhu kávy a objasnit rysy a chování českého spotřebitele. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá trhem kávy ve světovém měřítku, druhá část se zaměřuje na trh tuzemský. Ve třetí části analyzuji výsledky vlastního výzkumu, který probíhal formou dotazníkového …moreAbstract:
This thesis deals with the buying habits of consumers in the coffee market in the Czech Republic. The aim of the thesis is to identify the market situation and describe the specifics of consumer behavior in the coffee market. The thesis is divided into three parts. The first part is dealing with the world coffee market, the second one is focused on the Czech market. In the third part I analyse results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56210
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2015
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56210
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař