VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY. – Bc. Michaela SVOBODOVÁ
Bc. Michaela SVOBODOVÁ
Master's thesis
VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.
APPLICATION OF BRANDING IN PROMOTION OF PLACES, CITIES, REGIONS AND STATES. CASE STUDY OF CZECH BRANDING ACTIVITIES.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem aplikace brandingových metod v propagaci míst. Metody využívané k propagaci místa jsou velice podobné brandingu zboží a služeb. Jejich cíl zůstává stále stejný: utvářet a řídit pověst. První část práce poskytuje úvod do brandingu, následující kapitoly se zaměřují na specifické přístupy brandingu míst (měst, zemí a destinací). Největší pozornost je věnována …moreAbstract:
The present thesis deals with the application of branding methods in promotion of places in general. This application of branding is very similar to the branding of products and services. Its objective remains still the same: to measure, build and manage the reputation. The first part of the thesis offers an introduction into branding; following chapters specify the particular approach used for places …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2013
Accessible from:: 21. 11. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Richard Pospíšil, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Michaela. \textit{VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/lkvzo2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Michaela. VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.11.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 11. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / Specialised French for Economic Practice
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights