VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY. – Bc. Michaela SVOBODOVÁ
Bc. Michaela SVOBODOVÁ
Diplomová práce
VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.
APPLICATION OF BRANDING IN PROMOTION OF PLACES, CITIES, REGIONS AND STATES. CASE STUDY OF CZECH BRANDING ACTIVITIES.
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem aplikace brandingových metod v propagaci míst. Metody využívané k propagaci místa jsou velice podobné brandingu zboží a služeb. Jejich cíl zůstává stále stejný: utvářet a řídit pověst. První část práce poskytuje úvod do brandingu, následující kapitoly se zaměřují na specifické přístupy brandingu míst (měst, zemí a destinací). Největší pozornost je věnována …víceAbstract:
The present thesis deals with the application of branding methods in promotion of places in general. This application of branding is very similar to the branding of products and services. Its objective remains still the same: to measure, build and manage the reputation. The first part of the thesis offers an introduction into branding; following chapters specify the particular approach used for places …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2013
Zveřejnit od: 21. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Richard Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Michaela. \textit{VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/lkvzo2/.
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Michaela. VYUŽITÍ BRANDINGU V PROPAGACI MÍST, MĚST, KRAJŮ A ZEMÍ. PŘÍPADOVÁ STUDIE BRANDINGOVÝCH AKTIVIT ČESKÉ REPUBLIKY.. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Analýza řízení privátní značky v maloobchodě
Michala Hajná -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Strategické řízení značky
Lucie Radačovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva