Bc. Adéla Koupá

Master's thesis

Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince

Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. První kapitola diplomové práce se věnuje teoretickému vymezení zkoumané problematiky. Druhá kapitola obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince na základě rozdílu mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných …more
Abstract:
The thesis focuses on the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line. The first chapter of the thesis is devoted to the theoretical definition of the studied issue. The second chapter contains an analysis of the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line based on the difference …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koupá, Adéla. Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics