Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince – Bc. Adéla Koupá
Bc. Adéla Koupá
Master's thesis
Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. První kapitola diplomové práce se věnuje teoretickému vymezení zkoumané problematiky. Druhá kapitola obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince na základě rozdílu mezi očekávanou a vnímanou kvalitou poskytovaných …moreAbstract:
The thesis focuses on the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on a selected railway line. The first chapter of the thesis is devoted to the theoretical definition of the studied issue. The second chapter contains an analysis of the satisfaction of RegioJet a.s. customers with the quality of services provided on the selected railway line based on the difference …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUPÁ, Adéla. \textit{Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lkyxm8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koupá, Adéla. Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Technology and Management / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ