Prezentácia študijného odboru teorie interaktivních médií na sociálnych sieťach – Bc. Mária Izakovičová
Bc. Mária Izakovičová
Bachelor's thesis
Prezentácia študijného odboru teorie interaktivních médií na sociálnych sieťach
Promoting the Study of Theory of Interactive Media on Social Networks
Abstract:
The thesis Promoting the Study of Theory of Interactive Media on Social Networks deals with problem of promotion of an academic field on Facebook and Twitter by creating the draft of promotion plan and analysis of the implementation of the plan. My thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part includes analysis of listed social media, promotion of academic institutions …viacAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá plánom prezentácie študijného odboru Teorie interaktivních médií na sociálnych sieťach Facebook a Twitter, vytvorením návrhu na plán prezentácie a analýzou realizovaného plánu. V teoretickej časti práce je prehľad problematiky propagácie vysokoškolských odborov na sociálnych sieťach. Realizácie koncepcie propagácie odboru Teorie interaktivních médií sa realizuje v praktickej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u5ytp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Sociální roboti v kontextu teorie interaktivity zaměřené na vztah člověka a robota: Aktuální stav
Kristýna Bláhová -
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
Institucionální teorie – labelling ve světě umění
Michal Pečar -
Vliv ekonomických principů nových médií na transformaci teorie dělby práce
Adam Mikoláš -
Teorie Mladé dívky a její projevy v kontextu současného českého umění
Markéta Slaná -
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
Barbora Kašparová -
Elektronická kniha z pohledu teorie nových médií
Vojtěch Jiřiště