Dobrovolnictví ve vyspělé tržní společnosti – Eliška Přibylová
Eliška Přibylová
Diplomová práce
Dobrovolnictví ve vyspělé tržní společnosti
Volunteering in a developed market society
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapování motivů a názorů na dobrovolnictví mezi studenty vysokých škol, ať už se dobrovolnictví věnují, či nikoliv. Teoretická část je věnována základním pojmům a nejdůležitějším informacím z této oblasti a tvoří podklad pro praktickou část práce. Praktická část je zpracovaná pomocí dotazníku a zaměřuje se na situaci v oblasti dobrovolnictví mezi studenty vysokých škol a zjišťuje …víceAbstract:
The aim of this Master's thesis is to describe the motives and opinions on volunteering among university students, whether they volunteer or not. The theoretical part deals with the basic concepts and the most important information from this area and form the basis for practical part of this thesis. The practical part is processed by a questionnaire and focuses on the situation in volunteering among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48839
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2016
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Tereza Hanzlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48839
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dobrovolnictví ve zdravotnickém zařízení – dotazníková metoda
Zuzana Vejdělková -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ