P.O.S. systém pro veletržní účely – BcA. Lucie KONEČNÁ
BcA. Lucie KONEČNÁ
Diplomová práce
P.O.S. systém pro veletržní účely
P.O.S. system for exhibition purposes
Anotace:
P.O.S. materiály jsou propagační prostředky v oblasti podpory prodeje, které stimulují zá-kazníka ke koupi přímo v místě nákupu. Tento pojem je používaný především v oblasti marketingových komunikací a zahrnuje celou škálu prostředků. Jedná se o formu propagace prostřednictvím stojanů, dekorací, nástěnných a podlahových poutačů, LCD displejů a mnoha dalších předmětů. V současnosti se možnosti těchto …víceAbstract:
P.O.S. materials as promotional resources of sales promotion stimulate the consumer to buy at the point of purchase. This term is used especially in the area of marketing commu-nications and covers a wide range of resources. It is a form of promotion through stands, decorations, wall and floor banners, LCD displays and many other items. At present, the possibilities of these materials are constantly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Identifikátor:
19829
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONEČNÁ, Lucie. P.O.S. systém pro veletržní účely. Zlín, 2011. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Průmyslový design
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje zdravé výživy ve vybraném maloobchodním řetězci
Jitka Červenková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Návrh propagačních materiálů na podporu prodeje produktů podniku Kalada Luhačovice
Veronika Jelenová -
Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta
Věra HRUBÁ -
Design produktu a podpora prodeje pro skateboardovou značku
Michal HLADÍK -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Virtuální veletrhy jako budoucnost výstavnictví?
Kamil Zelený -
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Zdeněk Rolejček