Martin TŮMA

Bachelor's thesis

Marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav

Marketing of tourism in the statutary town of Mladá Boleslav
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Přínos této práce spočívá v návrhu zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení cestovního ruchu. Bakalářská práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy a východiska marketingu a cestovního ruchu. Druhá část popisuje postavení a význam cestovního ruchu …more
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is the marketing of tourism in the statutory city of Mladá Boleslav. The contribution of this work lies on the proposal of improvement the current si-tuation at the marketing management of tourism. Bachelor thesis is divided into three parts. The first part is theoretical where are define basic concepts and starting points of the marke-ting of tourism. The second part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 11. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TŮMA, Martin. Marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická