Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny – Bc. Dagmar Feňárová
Bc. Dagmar Feňárová
Bakalářská práce
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Proposal of marketing communication mix for a selected restaurant group
Abstract:
FEŇÁROVÁ, Dagmar. Proposal of marketing communication mix for a selected restaurant group. [Bachelor dissertation] The institute of Hospitality Managment. Prague 2019. 74p. My bachelor thesis is focused on optimization of communication mix of La Bottega Gastronomica. The theoretical part defines the basic concepts and data related to communication and communication mix as well as forms of marketing …víceAbstract:
FEŇÁROVÁ, Dagmar. Návrh optimalizace komunikačného mixu vybrané reštaurační skupiny. [Bakalárska práca] Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha 2019. 74s. Moja bakalárska práca je zameraná na optimalizáciu komunikačného mixu podniku La Bottega Gastronomica. V teoretickej časti sú vymedzené základne pojmy a údaje súvisiacich s komunikáciou a komunikačným mixom a taktiež formy marketingovej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ofnyb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEŇÁROVÁ, Dagmar. \textit{Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/lli0an/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku
Petra Otáhalová -
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Beáta Kováčová Konczová -
Analýza marketingovej komunikácie vinotéky
Simona Drobníková -
Návrh marketingovej a komunikačnej kampane pre vybraný podnik
Darina Kozáková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová